Reviews

★★★★☆

“Zeer vakkundig en rustgevend”

Hurvy

★★★★★

“AMANDA EN JESSICA ZIJN ALTIJD HEEL ERVAREND LIEF EN AARDIG”

Mirjam clijdesdale

★★★★★

“Zoals het hoort te zijn! 👌🏽”

Cherell

★★★★★

“Nou ik heb niet echt wat op te merken. Alleen moeten mijn nagels weer gaan groeien.Want daarom raken die gel nagels snel los. Verder is alles wel oke.”

Melanie

★★★★★

“Altijd een goede behandeling en altijd zeer goed advies. Ik kom al jaren in jullie salon en dat zal zeker niet veranderen!”

Lenie

★★★★★

“Het was voor mij, na een poos afwezigheid, erg fijn om weer de salon binnen te stappen en een goede treatment te krijgen. Een prima behandeling gehad in een schone, comfortabele ruimte .”

Kenneth

★★★★★

“Professioneel”

Hurvy

★★★★★

“AMANDA EN JESSICA Zijn altijd top als het gaat om schoon heid behandeling heel tevreden”

Mirjam

★★★★☆

“prima pedicure”

Ariane

★★★★★

“Service was the best”

Joseph